wtorek, 26 lutego 2013

wracamy

Sobota – 23.02.

Czas na pożegnanie ze szkołą w Wiśle i powrót do domu. Było miło ale czas wracać. Wyjeżdżamy ze szkoły po śniadaniu, posprzątaniu sal  i zapakowaniu bagaży. Odwiedzimy jeszcze na chwilę centrum Wisły aby kupić pamiątki z pobytu. Wyjeżdżamy w podróż powrotną ok. 11.00-12.00 więc będziemy w Borownie w godzinach 14.00-16.00. Do zobaczenia w domu.

Kolejne dni na Zimowisku

Niedziela - 17.02. drugi dzień pobytu w Wiśle

Po smacznym śniadaniu zorganizowano dla nas pieszą wycieczkę do centrum Wisły z możliwością udziału we Mszy Świętej. Przeszliśmy zaśnieżonym krajobrazowym szlakiem wzdłuż rzeki Wisły, podziwiając okolicę. W centrum mogliśmy zakupić pamiątki. Po tak długim i dotleniającym spacerze podwójnie smakował pyszny obiad. Po południu odbyły się treningi i zabawy gimnastyczne dla poszczególnych grup. Chętni zjeżdżali na nartach ze stoku. Inni mogli brać udział w zajęciach rekreacyjnych, zabawach lub oglądać film. Na „pidżama party” był poczęstunek i bawiliśmy się świetnie. Na dobranoc mogliśmy np. posłuchać czytanych baśni. Był to super dzień na naszym zimowym obozie w Wiśle.

Poniedziałek – 18.02.

Już trzeci dzień – jak ten czas szybko płynie, a szczególnie gdy jest super i nikt się nie nudzi. W godzinach dopołudniowych zamiennie ćwiczyliśmy na sali gimnastycznej, spacerowaliśmy po najbliższych okolicach, korzystaliśmy ze stoku narciarskiego, bawiliśmy się śnieżkami i zjeżdżaliśmy „z górki na pazurki” po śnieżnej kołderce na wzgórzu ze szkołą. Chętni mogli korzystać z zajęć i zabaw rekreacyjnych przygotowanych przez naszych opiekunów. W godzinach poobiednich podobnie jak wcześniej byliśmy na spacerze, jeździliśmy na nartach, bawiliśmy się w budynku i trenowaliśmy na sali. Od niedzieli chętni uczestnicy biorą udział w turnieju „FIFY”, w którym codziennie walczą
o wygraną kolejne pary zawodników. Wieczorem po kolacji odbył się koncert karaoke – większość świetnie się bawiła, śpiewając znane utwory. I znów kolejna cisza nocna.

Wtorek – 19.02. - to już czwarty dzień...

Dzisiaj dużo się działo, aż trudno to ująć w kilku zdaniach. Więc w skrócie – po pysznym śniadaniu część osób poszła jeździć na narty ( posmakowaliśmy tego sportu i okazał się całkiem fajny). Inni mieli w tym czasie gry i zabawy sportowo - rekreacyjne na sali gimnastycznej. Potem na śnieżnej polance zjeżdżaliśmy na „jabłuszkach” i walczyliśmy kulkami ze śniegu. Była przednia zabawa,
w której pani też podjęła z nami walkę. Po powrocie czas na odpoczynek i obiad. Następnie kilka osób zarażonych wirusem narciarstwa, poszło znów na stok. Inni zostali aby poćwiczyć, pobawić się, pograć w tenis stołowy, obejrzeć film lub poruszać szare komórki w łamigłówkach matematycznych, którymi „męczy” nas nasza pani :) Mogliśmy też miło spędzić czas z rówieśnikami - rozmawiając, śmiejąc się i bawiąc. Starsi poszli złapać wiatr na popołudniowym spacerze w kierunku Wisły.
I znów kolejny wieczór – czas szybko płynie. Po kolacji zabawy, treningi a po tym przygotowania do dyskoteki. Trochę ruchu przy muzyce dobrze nam zrobiło. Na wyciszenie przed snem, po pełnym wrażeń dniu, pani czytała nam baśnie aż do zaśnięcia. W połowie drugiej baśni „urwał mi się film…” i dziś muszę ją doczytać sama :) Do jutra.

Czwartek – 21.02. - to już szósty dzień...

Dzień 21.02.2013r. dostarczył obozowiczom wielu pozytywnych wrażeń i emocji. Grupa Młodzików rozegrała zacięty sparing z Kadetkami LKPS Borowno. Spotkanie zakończyło się wynikiem 4 : 1 dla Młodzików. Oba zespoły pokazały się z jak najlepszej strony jednak Kadetki musiały ulec młodszym od siebie rywalom. Szczęście uśmiechnęło się również do narciarzy, którym dopisała wyśmienita pogoda. Na zakończenie dnia opiekunowie zaskoczyli nas konkursami, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody. Uczestnicy musieli wykazać się zdolnościami strzeleckimi. Po oddaniu kilku celnych strzałów zwycięstwo odniósł Kuba Ujma, natomiast najlepszym zagrywającym okazał się być Maciej Krysiak. Miejmy nadzieję, że kolejny dzień dostarczy nam takiej samej lub większej ilości wrażeń.

Piątek – 22.02.

To już ostatni cały dzień pobytu za zimowisku w Wiśle. Niestety – co miłe szybko się kończy. Jak co dziennie narciarze szlifowali nabyte wcześniej umiejętności, podczas, gdy inni uczestnicy zimowiska rozgrywali turniej tenisa stołowego, badmintona, turniej „FIFA 2013”, sparing Młodzicy –Kadetki. Część uczestników miała gry i zabawy sportowe lub zajęcia rekreacyjne: plastyczne, techniczne, dokańczanie szycia misia. Najważniejszym punktem dzisiejszego dnia był jednak wyjazd do parku wodnego w Hotelu Gołębiewskim – była super zabawa w wodzie ale zbyt krótka. Później, spacery i zabawy na śniegu – dokończyliśmy budowanie rzeźb za śniegu i pożegnaliśmy się z górką za szkołą. Ostatnie spojrzenie na piękny krajobraz otaczających Wisłę gór. Na zakończenie dnia i zimowiska odbyło się podsumowanie pobytu i wręczenie dyplomów za udział w konkurencjach sportowych i turniejach. Wieczorem próbowaliśmy znaleźć swoje rzeczy J i pakowaliśmy już walizki aby jutro rano było mniej pracy przed wyjazdem. Późny i męczący wieczór został wyciszony słuchaniem baśni na dobranoc.

Jesteśmy już w Wiśle

Sobota-16.02. - przyjechaliśmy na miejsce ok. 14.00. Jesteśmy zakwaterowani  w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Wiśle-Jawornik. Śpimy w pokojach  - klasach. Do naszej dyspozycji jest cały budynek szkolny. Na dużej, wyposażonej w widownię sali gimnastycznej – trenujemy, ćwiczymy, bawimy się, rozgrywamy mecze i turnieje. Na holu szkolnym zaś, mamy zajęcia rekreacyjne do wyboru, np.: kino szkolne, zajęcia krawieckie (szycie misia), zajęcia matematyczno – techniczno – plastyczne, gry i zabawy logiczne i inne, tenis stołowy, turniej komputerowy dla miłośników piłki nożnej - „FIFA” oraz zabawy wg potrzeb i zainteresowań. Świetlica szkolna zamieniła się w stołówkę, w której spożywamy pyszne, domowe posiłki. Mamy możliwość korzystania ze szkółki narciarskiej oraz stoku narciarskiego znajdującego się obok szkoły.

Już w sobotę byliśmy na pierwszym spacerze, na którym podziwialiśmy piękne, pokryte śniegiem góry Beskidu Śląskiego. Po nim odbyły się zajęcia sportowe na sali gimnastycznej, prowadzone przez nauczycieli wychowania fizycznego. Po kolacji bawiliśmy się, szyliśmy, rozwiązywaliśmy łamigłówki. Na dobranoc i wyciszenie przed snem oglądaliśmy film w szkolnym kinie. Mieliśmy trochę problemów z zastosowaniem się do ciszy nocnej  w ustalonych godzinach, ale w niedzielę wstaliśmy wyspani.

środa, 13 lutego 2013

Terminy - Wisła

Witam!
Do Wisły wyjeżdżamy w najbliższą sobotę tj. 16.02. o godz. 9.00. Zbiórka przed budynkiem szkoły.
Powrót - 23.02. - przewidywany jest na ok. 14.00-15.00

Wisła 2013

Uczniowie z terenu naszej gminy wyjeżdżają na tygodniowe ferie zimowe do Wisły. To głównie sportowy wypoczynek, ale też rekreacja, spacery, zajęcia plastyczne, matematyczne, artystyczne i inne.